עברה טיפול הסרת שיער בליזר ונותרה עם "פסי זברה"

ביקשה לעבור טיפול הסרת שיער בליזר ונותרה עם "פסי זברה" לאורך הרגל. ת.א 14594-06.

פלונית פנתה למרפאה פרטית בבקשה לעבור טיפול להסרת שיער בליזר. בין הצדדים נחתם הסכם התקשרות ופלונית הגיעה למרפאה לתחילת הטיפול. לטענתה, לאחר שהטיפול החל היא סבלה מכאבים קשים ביותר וכתוצאה מכך נאלצה להפסיק את הטיפול באמצע. כתוצאה מהטיפול נותרו לה כוויות לאורך הרגל בצורה של פסים ארוכים בדומה ל"פסי זברה". גם בחלוף השנים, עדיין ניתן להבחין בפסים הארוכים לאורך הרגל.

בתביעה שהוגשה כנגד המרפאה ובעליה נטען לרשלנות בטיפול והתובעת דרשה פיצוי על הנזקים שנגרמו לה כאשר לטענתה היא אינה חושפת את רגליה בעקבות השינוי בצבע העור. בית המשפט מינה מומחה רפואי מטעמו אשר הודה, כי בתחילה לא היה ברור לו כלל כיצד "הצליחו" המטפלים ליצור דוגמה מוזרה של "פסי זברה" לאורך רגלה של התובעת. רק לאחר שדלה פרטים מאת התובעת התבררה לו התעלומה: "תחילה הייתה בעיני תעלומה כיצד נוצרו הקווים הישרים לאורך הרגלים. לא ראיתי תופעה שכזאת מעולם. בעת תשאול המתלוננת על ידי תוך ירידה לפרטים מסתבר כי המטפל צייר פסים ארוכים לאורך הירכיים והשוקיים עם בילוגרף שחור. המטרה שלו להבנתי הייתה לאפשר לעבוד באופן מסודר לאורך הקווים כך שכל השטח יכוסה באופן אחיד. הבעיה שלקרן האור בה עשה שימוש יש תכונה להיספג ביעילות בגוון שחור באופן סלקטיבי לשם פגיעה בזקיק השיער הצבע השחור ששורטט על רגליה למעשה ספג אליו את מרבית אנרגית האור וגרם לכוויות קשות לאורך שתי הרגליים בצורת קווים ישירים. מעשה זה הינו רשלני במהותו ומעיד כי המטפל חסר כל השכלה והבנה בכלי הטיפולי בו עשה שימוש ומכאן גם ממדי הנזק שהתרחש מיידית תוך כדי הטיפול"

המומחה קבע, כי לתובעת נגרמה נכות זמנית בשל הטיפול הרשלני וכי בסופו של יום התקבעה הנכות הצמיתה על שיעור של 5%.

בית המשפט מקבל את מסקנותיו של המומחה וקובע, כי המרפאה והמטפלים התרשלו בטיפול בתובעת. היות והנזק שנותר הינו אסטטי בלבד וללא פגיעה בכושר התפקוד הרי שבית המשפט מפצה את התובעת רק בגין הכאב והסבל שנגרם ומעמיד את הפיצוי על סך של 45,000 ש"ח בתוספת שכר טרחה והחזר התשלומים ששולמו למרפאה.

UA-57789653-1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה